м. Сміла район РПЗ/Шевченково

Вулиця
1. 28 Червня (26 Червня)
2. Кірова (Багряного)
3. Краснопресненська (Захисників України)
4. Полтавська
5. Коцюбинського
6. Кременчуцька
7. К. Маркса (Симоненка)
8. Радіщева
9. Далекосхідна
10. Пров. Далекосхідний
11. Белінського (Довженка)
12. Репіна
13. Весела
14. Кударя
15. Пров. Железнодорожний
16. 2-ї П’ятерічки (Лесі Курбаса)
17. Пров. Уральський
18. Суворова
19. Маяковського
20. Мікояна
21. Нахімова
22. Пров. Нахімова
23. Родини Бобринських
24. Ольги Олійник ( Рози Люксембург)
25. Заводська (Блюхера)

 

м. Сміла район Федорова/Машбуд

Вулиця
1. Федорова (першодрукаря Івана Федорова)
2. В. Ромейка
3. Пров. Попова
4. Сімбірська
5. Герцена
6. М. Раскової
7. Пров. Лермонтова
8. Тимошенко
9. Компанійця
10. Інтернаціональна (Пантелеймона Куліша)
11. Котовського
12. Чкалова
13. Пров. Федорова
14. Левенцова
15. О. Павловської

м. Сміла район Гора

Вулиця
1. вул. Покровська
2. вул. Курчатова
3. пров. Курчатова
4. пров. Тихий
5. вул. Левицького
6. вул. Степана Разіна
7. вул. Лесі Українки
8. пров. Лесі Українки
9. вул. Тургенєва
10. вул. Кольцова
11. пров. Кольцова
12. вул. Канажська
13. вул. Роман Шухевича
14. пров. Механічний
15. вул. Механічна
16. вул. Алатирська
17. пров. О. Вишні
18. пров. Юрова
19. вул. Юрова
20. вул. Шишкіна
21. вул. Уманська
22. пров. Уманський
23. вул. Слов'янська
24. пров. Сумський
25. вул. Сумська

с. Мала Яблунівка

Вулиця
1. вул. Першотравнева
2. вул. Жуковського
3. пров. Робітничий
4. вул. Ціолковського
5. вул. Затишна
6. вул. Глебова
7. вул. Миру
8. вул. Клубна
9. вул. Стеценка
10. пров. Праці
11. пров. Дружби
12. вул. Станіславського
13. пров. Станіславського
14. вул. Стеценка
15. вул. Сурікова

.

end faq

Публічний договір (оферта)

Заява про зміну діючого тарифу

Заява на відшкодування коштів

Заява на зарахування коштів на особовий рахунок

Заява на призупинення

Заява на отримання статичної (білої) IP адреси

end faq

Заповнений бланк можна сфотографувати і відправити на електрону пошту email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Реквізити для оплати через банк!

Назва організації ТОВ «ЦЕНТРТЕЛЕКОМ»
Розрахунковий рахунок 26002051530904

МФО / Код ЄДРПОУ 354347 / 39479295
Призначення платежу: Телекомунікаційні послуги

З повагою Адміністрація.

Тарифи: для приватних осіб 

 

Optica 20

cds graphic
  • Швидкість 20 Мбіт/с
  • Вартість 140 грн/міс

Optica 40

cds graphic
  • Швидкість 40 Мбіт/с
  • Вартість 160 грн/міс

Optica 100

cds graphic
  • Швидкість 100 Мбіт/с
  • Вартість 200 грн/міс

Єдиний тариф для м. Сміла  

 

Unlim 100

cds graphic
  • Швидкість 100 Мбіт/с
  • Вартість 160 грн/міс

Тарифи: для приватних осіб в с. Велика Яблунівка, с. Березняки 

 

PRE-WiMAX 5

cds graphic
  • Швидкість 5 Мбіт/с
  • Вартість 100 грн/міс

PRE-WiMAX 10

cds graphic
  • Швидкість 10 Мбіт/с
  • Вартість 150 грн/міс

PRE-WiMAX 15

cds graphic
  • Швидкість 15 Мбіт/с
  • Вартість 200 грн/міс

Тарифи: для приватних осіб в с. Геронимівка, с. Руська Поляна 

 

RP OPTICA 20

cds graphic
  • Швидкість 20 Мбіт/с
  • Вартість 100 грн/міс

RP OPTICA 40

cds graphic
  • Швидкість 40 Мбіт/с
  • Вартість 130 грн/міс

RP OPTICA 100

cds graphic
  • Швидкість 100 Мбіт/с
  • Вартість 160 грн/міс

Тарифи: для ТОВ та ФОП абонентів (юридичних осіб)

 

BUSINESS 20

cds graphic
  • Швидкість 20 Мбіт/с
  • Вартість 250 грн/міс

BUSINESS 30

cds graphic
  • Швидкість 30 Мбіт/с
  • Вартість 350 грн/міс

BUSINESS 40

cds graphic
  • Швидкість 40 Мбіт/с
  • Вартість 450 грн/міс

 

BUSINESS 80

cds graphic
  • Швидкість 80 Мбіт/с
  • Вартість 800 грн/міс

Інші послуги:

Виділення реального IP

cds graphic
  • Вартість виділення 100 грн.
  • Абонплата 50 грн/міс

1. Під швидкістю порта мається на увазі виділеня смуги канала на центральном коммутаторі для доступу до ресурсів мережі Інтернет. Швидкість доступу до окремих ресурсів може бути відмінно від тарифу: через завантеженість магістральних ліний, серверного обладнання операторів зв'язку, непідконтрольних компанії "ЦЕНТРТЕЛЕКОМ" і приймають участь в доставці трафику до конкретного ресурсу.

2. Під вартістю мається на увазі оплати із розрахунку кількості календарних днів у поточному місяці днів і може бути призупинено разом із сервісом чи поновлена в залежності від бажання абонента. 

1. Под скоростью порта подразумевается выделение полосы канала на центральном коммутаторе для доступа к ресурсам сети Интернет. Скорость доступа к конкретным ресурсам может быть отличной от тарифа: из-за загруженности магистральных линий, серверного оборудования операторов связи, неподконтрольных компании "ЛУТАКОМ+" и участвующих в доставке трафика к конкретному ресурсу.

2. Под стоимостью подразумевается оплата из расчета 30 дней и может быть приостановлена вместе с сервисом или возобновлена в зависимости от желания абонента.

с. Будки Смілянський район

Магазин "Весна"

   

с. Балаклея Смілянський район

Магазин "Меркурій"

 

Магазин "Славутич" вул. Шевченка 159а

   

 

Дачний кооператив "Здоров'я"

Магазин біля зупинки

c. Русская Поляна

 

Продуктовий магазин вул. Чигирина 64/1

c. Велика Яблунівка

 

Продуктовий магазин вул. Горького 108б

c. Березняки

 

Продуктовий магазин №15 вул. Зарічна (Щорса) 18

Продуктовий магазин №16 вул. Шевченка. Біля парку

end faq

 

г. Смела

Магазин "Салют" ул. Федорова 182

 

Маркет Салют, ул. Мира 109

с. Будки Смелянський район

ЧП Пасичниченко ул. Ленина 210

Магазин "Весна"

 

с. Константиновка Смелянський район

ул. Ленина 163 магазин "Макс"

 

ул. Насонова 1 "Шиномонтаж" ЧП Кулиниченко

 

с. Балаклея Смелянський район

Магазин "Меркурий"

 

Магазин "Славутич" ул. Шевченка 159а

 

Магазин "СВ" ул. Ленина 61

 

с. Малое Староселье

Магазин "Лаванда 2" ул. Центральная 46/1

 

Магазин "Крамниця 2" ул. Центральная 130

 

Дачный кооператив "Здоровье"

Магазин около остановки

c. Русская Поляна

Магазин "Наша Ряба" ул. Шраменка 5

Продуктовий магазин ул. Чигирина 64/1

end faq

 

Питання та відповіді

Як дізнатися про залишок грошей на власному рахунку?

У особистому кабінеті користувача за адресою https://private.ctel.com.ua/login введіть власний логін і пароль зазначений у договорі підключення і ви отримаєте розгорнуту інформацію про стан вашого рахунку

 kab in

Як поповнити рахунок за допомогою скретч-картки?

1. Використовуючи Ваш логін і пароль, зайдіть на сторінку власного кабінету за адресою https://private.ctel.com.ua/

 kab in

2. У меню зліва виберіть пункт "Инетрнет карточки"

 kab in2

3. Акуратно зітріть захисний шар який приховує поле кода

 kard1

4. Заповніть поля форми відповідними данними зі скретч картки і натисніть "Оплатить"

 kardd

Як я можу підключитися до мережі ЦЕНТРТЕЛЕКОМ?

  Для того щоб приєднатися до мережі в зоні покриття (монтажні роботи, реєстрація користувача PPPoЕ, під'єднання, а також інших мережевих послух), майбутній абонент повинен подати заяву встановленого зразка і укласти договір, для оформлення котрого із собою потрібно мати особистий паспорт

  У заяві вказується ваше ПІБ, адреса підключення, дата підключення (узгоджується індивідуально) контактний номер телефону, логін ( ваше унікальне "ім`я" для входу у особистий кабінет, або підключення до мережі Інтернет у випадку бездротового доступу), пароль (не менше 6 символів), тариф (кожен клієнт оберає особисто в залежності від своїх потреб), а також наявність у вашому комп'ютері або ноутбуці мережевої картки, також в заяві зазначається - чи є необхідність проводити роботи по свердленню (вікон, стін) для введення кабеля у приміщення

Яке необхідне програмне або аппаратне забезпечення для роботи у вашій мережі?

  Для роботи в нашій мережі достатньо мати роз'єм Ethernet на вашому комп'ютері або ноутбуці

ethernet

  Або мати роутер для підключення декількох пристроїв до мережі Інтернет, смартфонів і планшетів включно

Wi Fi router

Як я можу змінити тарифний план?

Для зміни тарифного плану необхідно прийти у офіс і написати заяву за формою

Супроводжувальні документи

Додаток №1 до Публічного договору про надання послуг на базі мережі широкосмугового доступу.­ДОГОВІР про надання послуг підключення та доступу до мережі Інтернет (Для бридичних осіб)

Привід та порядок компенсацій

  Приводом компенсації може бути відсутність доступу до мережі Інтернет через форсмажорні обставини або технічну несправність з боку провайдера. Компенсація не нараховується за відсутність доступу до мережі інтернет в разі технічних несправностей з боку абонента (програмних або фізичних), технічних робіт РЕМ (відсутності живлення). Компенсація нараховується при наявності заявки у службу підтримки, а також письмової заяви після закінчення ремонтних робіт і виявлення фактичної причини несправності. Сумма компенсації залежить від терміну відсутності доступу до мережі починаючи з дати заявки до служби технічної підтримки, а також тарифу абонента зазначеному у його договорі

Публічний договір (оферта)

end faq

 УВАГА! При поповненні рахунку безготівковим переказом або банківською карткою банківська транзакція (переказ коштів) триватиме від 2 до 4 робочіх днів, тому такі оплати бажано планувати заздалегіть

CENTRTELECOM

місто Сміла 

Вул. Незалежності 28А 2 поверx кабінет 10

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактні номера телефонів:
(097)670-10-56

(063)186-48-78

(050) 236-17-37

Бухгалтерія
(04733)2-01-09 -  телефон тимчасово не працює.

Графік роботи офісу:

Пн-Пт с 8:30 до 17:00
Неділя, субота - Вихідний

Вопросы и ответы

Правила пользования услугой широкополосного доступа к сети Интернет путем фиксированого подключения

Загрузка файла

Как узнать про остаток денег на собственном счету?

В личном кабинете пользователя по адресу https://private.luta-plus.com/login введите личный логин и пароль указаный в договре подключения, и вы получите развернутую информацию о состоянии вашего счета

 kab in

Как пополнить счет при помощи скретч-карточки?

1. Используя Ваш логин и пароль, зайдите на страничку личного кабинета по адресу https://private.luta-plus.com/

 kab in

2. В меню слева выбирите меню "Инетрнет карточки".

 kab in2

3. Аккуратно сотрите защитный слой, скрывающий поле кода.

 kard1

4. Заполните поля формы соответственными данными с скретч-карточки и нажмите "Оплатить"

 kardd

Как я могу подключится к сети Лутаком+?

  Чтобы подключиться к нашей городской сети в зоне её действия (монтажные работы, регистрация пользователя и настройка PPPoE соединения и остальных сетевых услуг), будущий абонент должен подать заявление установленного образца и заключить договор, для оформления которого при себе необходимо иметь личный паспорт.

 В заявлении указывается ваше ФИО, адрес подключения, дата подключения (согласовывается индивидуально) контактный телефон, логин (ваше уникальное «имя» для входа в всемирную сеть Интернет), пароль (не менее 6 символов), тариф (каждый клиент найдет себе наиболее подходящий именно ему) и наличие в вашем компьютере или ноутбуке сетевой карты, так же в заявлении указывается - необходимо ли производить работы по сверлению (окна, стены) для входа кабеля в помещение.

Какое необходимо програмное и аппаратное обеспечение для работы в вашей сети?

  Для роботы в нашей сети достаточно иметь разьем Ethernet на вашем кампьютере или ноутбуке

ethernet

  Или иметь роутер для подключения нескольких устройств к сети Интернет, смартфонов и планшетов включительно

Wi Fi router

Как я могу поменять тарифный план?

Для изменения тарифного плана необходимо прийти в офис и написать заявление по форме.

Как я могу ознакомится с условиями договора?

Вы можете ознакомится с договорами используя ссылки указаные ниже:

Договір про надання послуг підключення та доступу до мережі Інтернет (бездротова мережа, для фіз осіб)

Договір про надання послуг підключення та доступу до мережі Інтернет (оптоволоконна мережа, для фіз осіб)

Договір про надання послуг підключення та доступу до мережі Інтернет (оптоволоконна мережа, для юр. осіб)

Договір оренди обладнання

Додаток №1 до Публічного договору про надання послуг на базі мережі широкосмугового доступу

Повод и порядок компенсации

Поводом компенсации может быть отсутствие доступа к сети Интернет через форс-мажорные обстоятельства или технической неисправности со стороны провайдера. Компенсация не начисляется за отсутствия доступа к сети интернет в случае технических неисправностей со стороны абонента (программных или физических), технических работ РЭС (отсутствии питания). Компенсация начисляется при наличии заявки в службу поддержки, а также письменного заявления после окончания ремонтных работ и выявление фактической причины неисправности. Сумма компенсации зависит от срока отсутствия доступа к сети с даты заявки в службу технической поддержки, а также тарифа абонента указанном в его договоре.

end faq

 ВНИМАНИЕ! При пополнении счета безналичным переводом или банковской карточкой банковская транзакция (перевод денег) может длится от 2х до 4х рабочих дней, поэтому такие оплаты желательно планировать заранее

Архів новин

welcome

 

 

 

 

Інтернет
Без обмежень
на кількість приєднаних
пристроїв

CENTRTELECOM

місто Сміла
Вул. Незалежності 28А 2 поверх кабінет 10

Контактні номера телефонів:
(097)670-10-56
(063)186-48-78

Бухгалтерія
(04733)2-01-09

Графік роботи офіса:

Пн-Пт з 8:30 до 17:00
Неділя, субота - Вихідний